Wednesday, 30 January 2013

Rindu :-/



saya rindu awak sangat2 . .nape awak berubah ? ?nape awak dah x macam mase kite mule2 kenal ? ?awak dah x sayang sy ehh ? ?nape awak laen sangat2 ? ?awak dah x layan sy mcm awak layan sy mase kite mule2 knal . .awakkk . .awak ade org lain ke ? ?jujur lah awakk . .jgn wt sy t'tanye2 mcm nie . .nape sy rase awak dh x syg kan sy ? ?awakkk . .sy tau kite nie jauh . .x salah kan kpel jarak jauh ? ?hmm . .dah nak masuk 3bulan dah dgn awak . .tp skrg nie , awak lain sgt2 . .awakk . .awak pnah ckp awak syg sy , awak xnk ilang sy . .tp nape skrg awak mcm dh x pduli kan sy ? ?skrg nie nk dgr awak ckp awak syg sy pu susah awakk :( . .sumpah . .awak dah lain sgt2 sayangg . .awak x mcm yg sy mule2 knal . .kalau awak rase ape yg sy rase skrg , ,sy yakin mesti awak akan faham mcm mane sedih nye rase bile org yg kite sayang , ,dah berubah :( . .kalau ary tu , ,kite slalu text . .tp skrg kite jarang sgt text . .kdg2 dlm 1 hari tu , ,langsung x text ? ?awak g mane ? ?ary tu mase awak kat skola pun awak slalu text sy tp skrg jarang awak text sy mase awak kat skola . .hmm :( . .nape awak wat sy mcm nie ? ?ape salah sy awak ? ?cakap lah :( . .sampai bile kite nak terus mcm nie ? ?setiap mase sy ingat awak . .sy x pernah ade niat nk curg dgn awak even kite jauh . .sy tau kalau sy curg pun , ,awak x kan tau . .tp sy bkn mcm tu awakk . .sy masih fikirkan awakk . .sy xnak saketkan hati awakk . .cukup awak sorg dlm idopp sy nie . .kdg2 sy rase mcm awak dah ade yg lain . .entah lah nape . .sy yakin kalau pmpuan lain kat tmpat sy pun , ,msti die akn fikir mcm tu jugakk . .hmm . .walaupun kite jauh , ,sy slalu syg awak . .sy percaye kat awak . .tp ape yg awak wt skrg , ,mcm nak ilang kan kpercayaan sy kat awakk . .nape awak layan sy cm nie ? ?sy rindu awak yg dulu . .bkn yg skrg :( . .hmm . .sy nak hbngan nie kekal . .sy xnak hbngn nie t'henti sekerat jlan :( . .awakk . .tlg lah jd lelaki yg sy knal mule2 ary tu . .kalau awak dah ade org lain , ,lebih baik awak jujur dgn sy . .jgn seksa sy mcm nie . .kalau awak dh ade org lain , ,lepaskan jee lah sy . .mungkin die lebih layak uttk awakk . .sy faham awakk :( . .awakk . .kite x boleh nk cnte n syg due org dlm 1 mase . .sbb tu sy ckp kalau awak ade org lain , ,tinggal je lah sy . .mmg sy ckp sy xnak hbngn nie t'henti sekerat jlan , ,tp kalau awak dh ade org lain , ,utk ape lg hbgn nie kan ? ?awak bukan org yg p'tame yg muncul dlm idopp sy tp kalau bleh sy nk awak jd yg t'akhir dlm idopp sy . .

'' please don't be in love with someone else . . distance doesn't matter . .if two hearts are loyal to each other . . even when we're miles and miles apart , ,
you're still holding all of my heart . . i want to be your's only . .
i want you to hold me and never let go . . sometimes the best memories are sad . .
because you know they will never happen again . . ''